2011. július 19., kedd

Mélysugárzó Yamaha YST-SW015 + 3 m csatlakozókábel arany

Mélysugárzó Yamaha YST-SW015 + 3 m csatlakozókábel Gold:
Én eladni csak a mélynyomó, mert egy új üzemet, és még vettem egy új box set egy mélynyomóval. A mélynyomó csak a felső néhány karcolás, egyébként tökéletesen működik. Én is hogy egy 3 m csatlakozó kábel arany csatlakozókkal.

Technikai adatok:

Advanced YST (Yamaha Active Servo Technology Advanced)
BASS (Bass Action Selector System)
QD-Bass (Quatre Dispersion Bass) technológia
Bemenetek: Line bemenet
Aluláteresztő szűrő: 50 Hz - 150 Hz
Automatikus lekapcsolás
Phase Control (normál vagy fordított)
Kimeneti teljesítmény: 70 W (5 Ohm)
Frekvenciaátvitel: 30 Hz - 150 Hz
Fogyasztás: 70 W
Készenléti fogyasztás: 0,8 W
Mélysugárzó: 16 cm
Mágneses árnyékolás
Méretek (szélesség x magasság x mélység): 280x325x320 mm
Súly: 9,2 kg

Kérjen további részleteket Én szívesen választ e-mailben.

Mivel ez egy privát eladás nem garancia, nincs megváltás.
Ár: 100 EUR VB